Markalaşma ve Dijital Pazarlama Eğitimi

Dijital Pazarlama Eğitimi
[vc_row][vc_column][vc_column_text] Dijital Pazarlama Eğitimi Markalaşma ve Dijital Pazarlama Teknikleri Eğitim Programı ile; "Marka Kavramı" ve "Marka Yönetimi" nin geleneksel dikey anlayıştan, yatay yönde yeniden şekillendiği günümüzde, çağdaş ve yenilikçi marka yönetimi ve bu markaların dijital platformlarda kendini etkin ifade etmesi amaçlanmıştır. Markaların hedef kitlelerine dijital kanallar ve sosyal medya platformları

EĞİTİMCİLER:

Rasim Çavuşlu
Rasim ÇAVUŞLU
Dijital Marka Danışmanı ve İş Geliştirme Uzm.

Başlangıç

15 Aralık 2019 - 09:30

Bitiş

15 Aralık 2019 - 17:30

Adres

Byotell İstanbul
Kozyatağı, Saniye Ermutlu Sok., No:3,
34742 Kadıköy/İstanbul Haritada Görüntüle

Dijital Pazarlama Eğitimi


Markalaşma ve Dijital Pazarlama Teknikleri

Eğitim Programı ile; “Marka Kavramı” ve “Marka Yönetimi” nin geleneksel dikey anlayıştan, yatay yönde yeniden şekillendiği günümüzde, çağdaş ve yenilikçi marka yönetimi ve bu markaların dijital platformlarda kendini etkin ifade etmesi amaçlanmıştır.

Markaların hedef kitlelerine dijital kanallar ve sosyal medya platformları üzerinden etkin şekilde ulaşmaları, ürün ve hizmetlerini bu platformlar üzerinden müşterilerine nasıl ulaştıracakları ve satışlarını nasıl artıracakları, çeşitli dijital araçlar ve tekniklerle anlatılmaktadır.

Dijital dünyanın günlük yaşantımızda yer edinmesiyle ortaya çıkan “Dijital Pazarlama”, “Markalaşma”, “Sosyal Medya” ve “E-Ticaret” kavramlarının, firmanıza sağlayabileceği faydaların bilinirliğinin artırılması hedeflenmiştir.

Pazarlama faaliyetlerinize arama motorları, sosyal medya ve dijital reklam araçları kullanarak nasıl destek verebileceğinizin yöntemleri anlatılmaktadır.

EĞİTİMİN AMACI


  • Kurumsal Marka oluşturabilmek
  • Markaları, dijital dünyaya tanıtmak ve temsil edebilmek
  • Sosyal medya kanallarına hakim olmak
  • Sosyal medya platformlarını doğru şekilde analiz edebilmek ve raporlamak
  • Etkin pazarlama stratejileri oluşturabilmek
  • E-ticaret dünyasını algılayabilmek ve e-ticaret dünyasındaki pazarlama yöntemlerini kavrayabilmek
  • Dijital reklamcılığı yaygınlaştırmak
  • Doğru hedef kitleye, doğru zamanda, doğru araçlarla ulaşabilmek

KATILIMCILARIN KAZANIMLARI


  • Eğitim sonrası katılımcılarda Dijital Pazarlama ve Markalaşma bilinçleri oluşur.
  • Katılımcılar, Dijital Dönüşümün farkında ve Pazarlama konusuna daha bir yaklaşım sergiler.
  • Katılımcılar,Markalaşma doğrultusunda strateji planlamalarını yapabilecek yetkinliğe sahiptir.
  • Katılımcılar, dijital pazarın varlığının ve bu pazarda kullanması gereken Pazarlama taktiklerinin bilincindedir.
  • Katılımcılar, Sosyal Medyada hedefledikleri kitlelere hitap edebilme yetkinliktedir.
  • Katılımcılar,reklam verirken doğru hamleleri etkin kullanabilecek yetkinliktedir.

KİMLER KATILMALIDIR?


  • Kurumsal firmaların dijital konularından sorumlu olmak isteyenler,
  • Üzerinde çalıştığı işi geliştirmek isteyen ve dijital dünyayı daha etkili bir şekilde kullanarak yönetebilmeyi hedefleyenler,
  • Freelance olarak dijital mecralarda çalışmayı planlayanlar,
  • Dijital pazarlama kanalları ve sosyal medya platformlarını kullanarak satışlarını arttırmak isteyenler,
  • İşletme sahipleri ya da ortakları,
  • E-ticaret firmaları,
  • Dijital ajanslarda çalışmak isteyenler,
  • İlgili kurumların reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinin sorumluları

KONU BAŞLIKLARI ve PROGRAM

Konu Eğitmen Tarih Saat
Dijital Pazarlamaya Giriş Rasim Ç. 15/11/2019 Pzr 09:30 – 11.15
Dijital Marka Yönetimi Rasim Ç. 15/11/2019 Pzr 11:30 – 13.00
Dijital Pazarlama Rasim Ç. 15/11/2019 Pzr 14:00 – 15.30
Dijital Pazarlama Araçları ve Kullanımı Rasim Ç. 15/11/2019 Pzr 15:40 – 17.30
Dijital Pazarlama Eğitimi Konuları

  • Dijital Pazarlamaya giriş
  • Dijitalde Marka Oluşturma
  • Dijitalde Marka Konumlandırma
  • Dijitalde Marka Kimliği Kurgulama
  • Stratejik Marka Yönetimi
  • Kurumsal Kimlik Süreci
  • Online İtibar Yönetimi
  • Dijital Kriz Yönetimi
  • Sosyal Medya İletişimi
  • Dijital Pazarlama Stretejileri
  • Sosyal Medya Pazarlama
  • Temel Seviye Arama Motoru Optimizasyonu (SEO 1.0)
  • Google Adwords
  • İnternet Reklamcılığı
  • Gerçek Zamanlı Pazarlama
  • Satış Artırıcı Dijital Faaliyetler
  • E-Posta Pazarlama (Mailing)
BAŞVURU FORMU

Dijital Pazarlama Eğitimine başvurmak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.