EĞİTİMCİLER:
Rasim ÇAVUŞLU
Dijital Marka Danışmanı ve İş Geliştirme Uzm.Başlangıç
30 Ocak 2021 - 10:00
Bitiş
30 Ocak 2021 - 18:00
Adres
İstanbul Haritada GörüntüleDijital Pazarlama Eğitimi
Markalaşma ve Dijital Pazarlama Teknikleri
Eğitim Programı ile; “Marka Kavramı” ve “Marka Yönetimi” nin geleneksel dikey anlayıştan, yatay yönde yeniden şekillendiği günümüzde, çağdaş ve yenilikçi marka yönetimi ve bu markaların dijital platformlarda kendini etkin ifade etmesi amaçlanmıştır.
Markaların hedef kitlelerine dijital kanallar ve sosyal medya platformları üzerinden etkin şekilde ulaşmaları, ürün ve hizmetlerini bu platformlar üzerinden müşterilerine nasıl ulaştıracakları ve satışlarını nasıl artıracakları, çeşitli dijital araçlar ve tekniklerle anlatılmaktadır.
Dijital dünyanın günlük yaşantımızda yer edinmesiyle ortaya çıkan “Dijital Pazarlama”, “Markalaşma”, “Sosyal Medya” ve “E-Ticaret” kavramlarının, firmanıza sağlayabileceği faydaların bilinirliğinin artırılması hedeflenmiştir.
Pazarlama faaliyetlerinize arama motorları, sosyal medya ve dijital reklam araçları kullanarak nasıl destek verebileceğinizin yöntemleri anlatılmaktadır.
EĞİTİMİN AMACI
- Kurumsal Marka oluşturabilmek
- Markaları, dijital dünyaya tanıtmak ve temsil edebilmek
- Sosyal medya kanallarına hakim olmak
- Sosyal medya platformlarını doğru şekilde analiz edebilmek ve raporlamak
- Etkin pazarlama stratejileri oluşturabilmek
- E-ticaret dünyasını algılayabilmek ve e-ticaret dünyasındaki pazarlama yöntemlerini kavrayabilmek
- Dijital reklamcılığı yaygınlaştırmak
- Doğru hedef kitleye, doğru zamanda, doğru araçlarla ulaşabilmek
KATILIMCILARIN KAZANIMLARI
- Eğitim sonrası katılımcılarda Dijital Pazarlama ve Markalaşma bilinçleri oluşur.
- Katılımcılar, Dijital Dönüşümün farkında ve Pazarlama konusuna daha bir yaklaşım sergiler.
- Katılımcılar,Markalaşma doğrultusunda strateji planlamalarını yapabilecek yetkinliğe sahiptir.
- Katılımcılar, dijital pazarın varlığının ve bu pazarda kullanması gereken Pazarlama taktiklerinin bilincindedir.
- Katılımcılar, Sosyal Medyada hedefledikleri kitlelere hitap edebilme yetkinliktedir.
- Katılımcılar,reklam verirken doğru hamleleri etkin kullanabilecek yetkinliktedir.
KİMLER KATILMALIDIR?
- Kurumsal firmaların dijital konularından sorumlu olmak isteyenler,
- Üzerinde çalıştığı işi geliştirmek isteyen ve dijital dünyayı daha etkili bir şekilde kullanarak yönetebilmeyi hedefleyenler,
- Freelance olarak dijital mecralarda çalışmayı planlayanlar,
- Dijital pazarlama kanalları ve sosyal medya platformlarını kullanarak satışlarını arttırmak isteyenler,
- İşletme sahipleri ya da ortakları,
- E-ticaret firmaları,
- Dijital ajanslarda çalışmak isteyenler,
- İlgili kurumların reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinin sorumluları
KONU BAŞLIKLARI ve PROGRAM
Konu | Eğitmen | Tarih | Saat |
---|---|---|---|
Dijital Pazarlamaya Giriş ve Markalaşma | Rasim Ç. | 30/01/2021 Ctsi | 10:00 – 11.30 |
Dijital Pazarlama | Rasim Ç. | 30/01/2021 Ctsi | 11:45 – 13.00 |
Dijital Pazarlama Araçları ve Kullanımı | Rasim Ç. | 30/01/2021 Ctsi | 14:00 – 16.00 |
SEO Teknikleri ve Uygulaması | Rasim Ç. | 30/01/2021 Ctsi | 16:15 – 18.00 |
Dijital Pazarlama Eğitimi Konuları
- Dijital Pazarlamaya giriş
- Dijitalde Marka Oluşturma
- Dijitalde Marka Konumlandırma
- Dijitalde Marka Kimliği Kurgulama
- Stratejik Marka Yönetimi
- Kurumsal Kimlik Süreci
- Online İtibar Yönetimi
- Dijital Kriz Yönetimi
- Sosyal Medya İletişimi
- Dijital Pazarlama Stretejileri
- Sosyal Medya Pazarlama
- Uygulamalu Arama Motoru Optimizasyonu (Uygulamalı SEO)
- Google Adwords
- İnternet Reklamcılığı
- Gerçek Zamanlı Pazarlama
- Satış Artırıcı Dijital Faaliyetler
- E-Posta Pazarlama (Mailing)
BAŞVURU FORMU
Dijital Pazarlama Eğitimine başvurmak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.