Markalaşma ve Dijital Pazarlama Eğitimi

Dijital Pazarlama Eğitimi
[vc_row][vc_column][vc_column_text]Markalaşma ve Dijital Pazarlama Eğitim Programı ile; "Marka Kavramı" ve "Marka Yönetimi" nin geleneksel dikey anlayıştan, yaygınlaşan mobil internet kullanımının yatay yönde yeniden şekillendirdiği günümüzde, çağdaş ve yenilikçi marka yönetimi ve bu markaların dijital platformlarda kendini etkin ifade etmesi amaçlanmıştır. Markaların hedef kitlelerine dijital kanallar ve sosyal medya platformları üzerinden

EĞİTİMCİLER:

Markalaşma ve Dijital Pazarlama Eğitimi 1
Rasim ÇAVUŞLU
Dijital Marka Danışmanı ve İş Geliştirme Uzm.

Başlangıç

2 Kasım 2019 - 10:00

Bitiş

3 Kasım 2019 - 17:00

Adres

Hampton by HILTON Samsun   Haritada Görüntüle

Markalaşma ve Dijital Pazarlama Eğitim Programı ile;

“Marka Kavramı” ve “Marka Yönetimi” nin geleneksel dikey anlayıştan, yaygınlaşan mobil internet kullanımının yatay yönde yeniden şekillendirdiği günümüzde, çağdaş ve yenilikçi marka yönetimi ve bu markaların dijital platformlarda kendini etkin ifade etmesi amaçlanmıştır.

Markaların hedef kitlelerine dijital kanallar ve sosyal medya platformları üzerinden etkin şekilde ulaşmaları, ürün ve hizmetlerini bu platformlar üzerinden müşterilerine nasıl ulaştıracakları ve satışlarını nasıl artıracakları, çeşitli dijital araçlar ve tekniklerle anlatılmaktadır.

PROGRAMIN AMACI

  • Kurumsal Marka oluşturabilmek
  • Markaları, dijital dünyaya tanıtmak ve temsil edebilmek
  • Sosyal medya kanallarına hakim olmak
  • Sosyal medya platformlarını doğru şekilde analiz edebilmek ve raporlamak
  • Etkin pazarlama stratejileri oluşturabilmek
  • E-ticaret dünyasını algılayabilmek ve e-ticaret dünyasındaki pazarlama yöntemlerini kavrayabilmek
  • Dijital reklamcılığı sürdürülebilir hale getirmek

Kimler Katılmalıdır?

  • Kurumsal firmaların dijital kanallarından sorumlu olmak isteyenler
  • Kendi üzerinde çalıştığı işi geliştirmek isteyen ve dijital dünyayı daha etkili bir şekilde kullanarak yönetebilmeyi hedefleyenler
  • Freelance olarak dijital mecralarda çalışmayı planlayanlar,
  • Dijital pazarlama kanalları ve sosyal medya platformlarını kullanarak satışlarını artırmak isteyenler.
  • İşletme sahipleri ya da ortakları
  • E-ticaret firmaları
  • Dijital ajanslarda çalışmak isteyenler
  • İlgili kurumların reklam, halkla ilişkiler ve pazarlama bölümlerinin sorumluları

KONU BAŞLIKLARI ve PROGRAM

Konu Eğitmen Tarih Saat
Marka Kavramı ve Markalaşma İpek U.Ö. 21/09/2019 Ctsi 10:00 – 13.00
Dijital Marka Yönetimi İpek U.Ö. 21/09/2019 Ctsi 14:00 – 17.00
Dijital Pazarlama Rasim Ç. 22/09/2019 Pazar 10:00 – 13.00
Dijital Pazarlama Araçları ve Kullanımı Rasim Ç. 22/09/2019 Pazar 14:00 – 17.00
Marka Kavramı ve Marka Yönetimi Konuları
  • Marka Oluşturma
  • Marka Konumlandırma
  • Markalama
  • Marka Kimliği Kurgulama
  • Stratejik Marka Yönetimi
  • Halkla İlişkiler (PR)
  • Kurumsal İletişim
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk
  • Kurumsal Kimlik Süreci
  • Kurum İçi & Kurum Dışı İletişim
  • İmaj & İtibar Yönetimi
  • Kriz Yönetimi
Dijital Pazarlama Eğitimi Konuları
  • Dijital Pazarlamaya giriş
  • Dijital Pazarlama Stretejileri
  • Dijital Marka Temsili
  • Sosyal Medya İletişimi
  • Sosyal Medya Pazarlama
  • Temel Seviye Arama Motoru Optimizasyonu (SEO 1.0)
  • Google Adwords
  • İnternet Reklamcılığı
  • Online İtibar Yönetimi
  • Gerçek Zamanlı Pazarlama
  • Satış Artırıcı Dijital Faaliyetler
  • E-Posta Pazarlama (Mailing)
  • Dijital Kriz Yönetimi