Uygulamalı E-Ticaret Eğitimi
E-TİCARET KAVRAMI
“Elektronik Ticaret” anlamına gelen E-Ticaret; ürün ve hizmetlerin, tüketiciler ile internet ortamında çevrimiçi kanallar vasıtasıyla buluşturulduğu ticaret türüne verilen isimdir. Geleneksel satış yöntemlerine kıyasla e-ticaret siteleri; tüketicilere daha düşük maliyetlerle daha rahat ve hızlı hizmet sunmakta; pazarda çevrimiçi mağazalara olan talebi her geçen gün artırmaktadır.
Öyle ki; tüm Dünya ‘da 2021 Yılı pazar hacmi 4,9 trilyon Dolar olan e-ticaret pazarının, 2024 ‘te 6,4 trilyon Dolar ‘a ulaşması beklenmektedir. Bu durum da, mal ve hizmet sahiplerinin e-ticaret sektörüne yönelme ve potansiyel tüketicilerine dijital kanallar aracılığı ile erişme arzusunu canlı tutmaktadır.