22 Nisan 2022

E-Ticarete Başlarken Yapılması Gerekenler – İkinci Kısım

Logo ve Görsel Tasarımı Logo, kurum veya topluluğun vizyonunu ve misyonunu temsil eden, farklı şekillerden, renklerden veya yazı stillerinden oluşan, bununla birlikte markanızı pazar yerinde temsil […]
20 Nisan 2022

E-Ticarete Başlarken Yapılması Gerekenler – Birinci Kısım

Öncelikle hatırlanması gereken ilk şey, tüm ticari faaliyetlerde olduğu gibi e-ticaret faaliyetlerinin de ticari bir faaliyet olduğu ve temel pazarlama aşamalarını içerdiğidir. Satışı yapılacak hizmet ve/veya […]
23 Mart 2022

SEO Neden Gereklidir?

SEO, pazarlama kavramına yenilikçi yaklaşımlar getiren bir dijital pazarlama stratejisidir. Dijital pazarlama dünyasında, bu pazarlama stratejisi, potansiyel müşterilere erişiminizi artırmanıza yardımcı olmada önemli bir rol oynar. […]
24 Ocak 2022

E-A-T Ve SEO

Bilinçli internet kullanıcıları, çoğu zaman internette karşılaştığı içeriklerin doğruluğunu ve güvenilirliğini sorguluyor. Herkesin fikir ve düşüncelerini paylaşabildiği ve denetimsiz açık kaynak olan internette çok fazla bilgi […]
24 Kasım 2021

Dijital Pazarlama Türleri (2. Kısım)

İÇERİK PAZARLAMASI (Content Marketing) Geleneksel ve dijital reklamcılık yöntemlerinden farklı olarak; içerik pazarlaması, özgün ve çeşitli içerikler üreterek ve bunları; blog, video, müzik, podcast vb. şeklinde […]
24 Kasım 2021

Dijital Pazarlama Türleri (1.Kısım)

Bilgisayar ve cep telefonlarının internete bağlanabilirliği arttıkça, hayatımızda kapladıkları yer ve davranış modellerimize etkileri de arttı. Buna bağlı olarak her geçen gün daha önemli hale gelen […]
26 Ekim 2021

Okunabilirlik ve Multimedya

Web siteniz, markanızın kimliğini yansıtır ve potansiyel müşterilerinize markanız hakkında bilgi verir. Bu yüzden web sitenizde yer verdiğiniz içerikler ve onları nasıl sunduğunuz önemlidir. İçerikler herhangi […]
25 Ekim 2021

Sosyal Medya Görsel Ölçüleri

Günümüzde insanların sadece an ve anılarını paylaştığı bir yer olmaktan çıkmış olan sosyal medya mecraları, her geçen gün hayatlarımızda kapladığı yeri, ticari önemini ve pazar payını […]