Google My Business “Google Benim İşletmem” anlamına gelen “Google My Business” profili; işletmenizin kolaylıkla kullanıcılar tarafından bulunmasını sağlayan ve Google ‘da görüntülenen işletme bilgilerinizi yönetebildiğiniz ücretsiz […]
SEO, pazarlama kavramına yenilikçi yaklaşımlar getiren bir dijital pazarlama stratejisidir. Dijital pazarlama dünyasında, bu pazarlama stratejisi, potansiyel müşterilere erişiminizi artırmanıza yardımcı olmada önemli bir rol oynar. […]
Bilinçli internet kullanıcıları, çoğu zaman internette karşılaştığı içeriklerin doğruluğunu ve güvenilirliğini sorguluyor. Herkesin fikir ve düşüncelerini paylaşabildiği ve denetimsiz açık kaynak olan internette çok fazla bilgi […]
YMYL Nedir? İngilizce “Your Money Your Life” cümlesindeki kelimlerin kısaltması olarak karşımıza çıkan YMYL kavramı, basitçe; Google ‘ın birtakım kriteleri göz önüne alarak oluşturmuş olduğu, “insanların […]
Tercihlerinizi ve önceki ziyaretlerinizi hatırlayarak size en uygun deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanıyoruz. “Kabul Et”e tıklayarak tüm çerezlerin kullanımına izin vermiş olursunuz. Ancak kontrollü onay vermek için "Ayarlar"ı ziyaret edebilirsiniz.
Bu web sitesi, siz web sitesinde gezinirken deneyiminizi geliştirmek için çerezler kullanır. Bunlardan gerekli olarak sınıflandırılan çerezler, web sitesinin temel işlevlerinin çalışması için gerekli olduğu için tarayıcınızda saklanır. Ayrıca, bu web sitesini nasıl kullandığınızı analiz etmemize ve anlamamıza yardımcı olan üçüncü taraf çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, yalnızca sizin izniniz ile tarayıcınızda saklanacaktır. Ayrıca bu çerezleri devre dışı bırakma seçeneğiniz de vardır. Ancak bu çerezlerden bazılarını devre dışı bırakmak, tarama deneyiminizi etkileyebilir.
İşlevsel çerezler, web sitesinin içeriğinin sosyal medya platformlarında paylaşılması, geri bildirimlerin toplanması ve diğer üçüncü taraf özellikleri gibi belirli işlevlerin yerine getirilmesine yardımcı olur.
Performans çerezleri, ziyaretçiler için daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmaya yardımcı olan web sitesinin temel performans indekslerini anlamak ve analiz etmek için kullanılır.
Analitik çerezler, ziyaretçilerin web sitesiyle nasıl etkileşime girdiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler, ziyaretçi sayısı, hemen çıkma oranı, trafik kaynağı vb. metrikler hakkında bilgi sağlamaya yardımcı olur.
Reklam çerezleri, ziyaretçilere alakalı reklamlar ve pazarlama kampanyaları sağlamak için kullanılır. Bu çerezler, web sitelerinde ziyaretçileri izler ve özelleştirilmiş reklamlar sağlamak için bilgi toplar.