• Bize Ulaşın
  • +90 212 982 75 10
  • info@hedefenformasyon.com.tr
HETAHETAHETAHETA
  • Ana Sayfa
  • Yazılım
    • Kurumsal Yazılım
    • Mobil Uygulama
    • Entegrasyon Hizmetleri
  • Dijital Pazarlama
    • GOOGLE Reklam
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Sosyal Medya Reklam
  • Web Çözümleri
    • Kurumsal Web Çözümleri
    • E-Ticaret Çözümleri
    • Opencart E-Ticaret
  • SEO
  • SEO Analiz
  • Blog
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Türkçe
✕

Facebook Reklam

  • Ana Sayfa
  • Blog
  • BİLGİ TEKNOLOJİLERİ Sosyal Medya Reklam
  • Facebook Reklam
Yayımcı: HEDEF Enformasyon : 21 Haziran 2019
Kategoriler
  • Sosyal Medya Reklam
Etiketler
  • Facebook
  • Reklam
Facebook Reklam

Facebook Reklam

Facebook Reklam Nasıl Olmalı?

Sosyal Medya Reklam pazarının başında gelen Facebook Reklam Platformu, reklam stratejileri konusundaki duruşuyla güçlü bir tavır sergilemekte. Hizmet yönetimi, güvenli hesap ve gizlilik hususları bakımından kapsamlı içeriğe sahip olan ve her geçen gün bu algoritmalarını geliştiren Facebook, reklam alanında da oldukça ön planda durmayı hedefliyor.

Facebook üzerinden vereceğiniz bir reklamın yaklaşık 51 milyon kullanıcıya ulaşabileceğini biliyor muydunuz? Reklamlarınız üzerinden kuracağınız iletişim, sizin ve marka değerinizin büyümesini sağlarken, Instagram reklam alanlarının seçimiyle birden fazla kanala erişme imkanı sağlar. İşletmenizi yerelden globale taşıyabilir, bütün tüketicilerinizle aynı mecrada bulaşabilirsiniz. Facebook bize bu konuda yardımcı olarak her bütçe ve seviyeden işletmeler için reklam seçenekleri sunmaktadır. Facebook üzerinden reklamlarınızın göstermiş olduğu performansı her an takip edebilir, istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.

Facebook’un sunmuş olduğu reklam araç takımı ile bütün dijital pazarlama yöntemleri elinizde olacaktır. Yapmanız gereken sadece doğru adımları takip etmek ve hedef kitlenizin ağına ulaşabilmek.

Facebook Reklam Platformu, işletmecinin reklam performansını arttırmaya yönelik çalışmalarla sistemini sürekli güncel tutmaktadır. Alaka düzeyi raporlama sistemi ile daha fazla hedef kitleye tutunmaya ve etkileşimi yüksek tutmaya olanak sağlar.

Facebook Reklam İçeriği Nasıl Olmalı?

Facebook reklam yönetimi ile işletmenizin pazarlamacısı artık sizsiniz. Seçmiş olduğunuz içerikler veya kampanyalardan en yüksek verimi elde etmek için içeriğiniz özenle ve düzenle hazırlanmış olmalı.

Reklamınızı vermenden önce Reklam Yöneticisini kullanmayı öğrenin. Yapacağınız en ufak bir hata reklamınızın hatta işletmenizin hesabını kapatmaya kadar gidebilir. Dikkatinizden hiçbir ayrıntı kaçmamalı.

Potansiyel hedef kitlenizin analizi için araştırmalarınızı çoğaltın. Hedef kitlenize ulaşmak için doğru seçimler yapın.

Tüketicinin ilgisini işletmenize çekmek için seçmiş olduğunuz görsel sizin en önemli kozunuz. Görselinize metin ekleyerek reklamınızı daha çekici hale getirebilirsiniz. Burada önemli olan doğru görsel ve doğru metin. Facebook bu konuda da yardımcı olarak profesyonelliğini kanıtlıyor. Reklam performansınızı test ederken reklam metninin, görselin, teklif modelinizin ve kampanyalarınızı da ayrı ayrı test edebilirsiniz.

Reklam tasarımınız gereksiz süsten kaçınarak sadeliği ve görselliğiyle hazırlanmalı. Standart kalıplar yerine farklı tasarımlar seçerek daha fazla dikkat çekmeyi başarabilirsiniz. Metniniz amacınıza yönelik olmalıdır. Mesajınızı vurgulayacak anahtar kelimeler, sizin kilit noktalarınızdır. Kelimeleriniz algıda seçicilik kavramına uygun olduğu takdirde akılda kalıcılığı sağlayabilirsiniz.

Doğru seçimler sizi rakiplerinizden ayırarak yerinizi en üst sıralarda tutacaktır.

Paylaş
30

İlgili İçerikler

Instagram Reklam

Instagram Reklam

21 Haziran 2019

Instagram Reklam


Devamını Oku
instagram ürün satış

instagram ürün satış

21 Haziran 2019

Instagram Ürün Satışı


Devamını Oku
Facebook Ürün Satışı

Facebook Ürün Satışı

21 Haziran 2019

Facebook Ürün Satışı


Devamını Oku
Hızlı Erişim
  • Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Blog
  • İletişim
Eğitimler
  • Sertifikalı Eğitimler
  • Kurumsal Eğitimler
Yazılım Hizmetleri
  • Kurumsal Yazılım
  • Mobil Uygulama
  • E-Ticaret Entegrasyonları
Web Site Hizmetleri
  • Kurumsal Web Site
  • E-Ticaret Hizmetleri
  • Opencart Yazılım
Dijital Pazarlama
  • Google Reklam
  • Sosyal Medya Reklam
  • Sosyal Medya Yönetimi
SEO
  • SEO Optimizasyon
  • SEO Analiz
  • SEOBOT

Hedef Enformasyon Teknolojileri olarak başlıca; kurumsal yazılım, mobil yazılım, e-ticaret, SEO, reklam vb. internet teknolojileri alanlarında faaliyet gösteren firmamız, hizmet yelpazesini her geçen gün arttırmaktadır. Dijital Akademi tarafında ise Satış Artırıcı Faaliyetler, Dijital Pazarlama Eğitimleri, Robotik Kodlama Eğitimleri ve Internet Teknolojileri alanlarında sertifikalı seminerler ve eğitimler düzenlemektedir...

2018-2022 © Hedef Enformasyon Teknolojileri ve Akademi Tic. Ltd. Şti.
Tüm Hakları Saklıdır.
TR
  • Bu sayfa için çeviri henüz mevcut değildir.
Tercihlerinizi ve önceki ziyaretlerinizi hatırlayarak size en uygun deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanıyoruz. “Kabul Et”e tıklayarak tüm çerezlerin kullanımına izin vermiş olursunuz. Ancak kontrollü onay vermek için "Ayarlar"ı ziyaret edebilirsiniz.
AyarlarTümünü Kabul Et
İzni Yönet

Gizlilik

Bu web sitesi, siz web sitesinde gezinirken deneyiminizi geliştirmek için çerezler kullanır. Bunlardan gerekli olarak sınıflandırılan çerezler, web sitesinin temel işlevlerinin çalışması için gerekli olduğu için tarayıcınızda saklanır. Ayrıca, bu web sitesini nasıl kullandığınızı analiz etmemize ve anlamamıza yardımcı olan üçüncü taraf çerezleri kullanıyoruz. Bu çerezler, yalnızca sizin izniniz ile tarayıcınızda saklanacaktır. Ayrıca bu çerezleri devre dışı bırakma seçeneğiniz de vardır. Ancak bu çerezlerden bazılarını devre dışı bırakmak, tarama deneyiminizi etkileyebilir.
İşlevsel
İşlevsel çerezler, web sitesinin içeriğinin sosyal medya platformlarında paylaşılması, geri bildirimlerin toplanması ve diğer üçüncü taraf özellikleri gibi belirli işlevlerin yerine getirilmesine yardımcı olur.
Performans
Performans çerezleri, ziyaretçiler için daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunmaya yardımcı olan web sitesinin temel performans indekslerini anlamak ve analiz etmek için kullanılır.
Analitik
Analitik çerezler, ziyaretçilerin web sitesiyle nasıl etkileşime girdiğini anlamak için kullanılır. Bu çerezler, ziyaretçi sayısı, hemen çıkma oranı, trafik kaynağı vb. metrikler hakkında bilgi sağlamaya yardımcı olur.
Reklam
Reklam çerezleri, ziyaretçilere alakalı reklamlar ve pazarlama kampanyaları sağlamak için kullanılır. Bu çerezler, web sitelerinde ziyaretçileri izler ve özelleştirilmiş reklamlar sağlamak için bilgi toplar.
Diğer
Diğer kategorize edilmemiş çerezler, analiz edilmekte olan ve henüz bir kategoride sınıflandırılmamış çerezlerdir.
Zorunlu
Bu çerezler web sitesinin düzgün çalışması için kesinlikle gereklidir. Web sitesinin temel işlevlerini ve güvenlik özelliklerini anonim olarak sağlar.
SAVE & ACCEPT